Expertise

van De Koning

Social media

Prinses Beatrix is geen liefhebber van social media, zo liet zij eens weten in haar Kersttoespraak. De Koning is dat wel. Want als je LinkedIn, Twitter en Facebook slim inzet, maak je fans van je klanten.

Geef je organisatie een gezicht

Niet alleen de prijs bepaalt of een consument bij jou of de concurrent koopt; ook de gunfactor speelt een grote rol. Social media geven je de kans om je organisatie een gezicht te geven. Zo krijgt de klant het gevoel je beter te kennen en vergroot je de kans om opdrachten in de wacht te slepen.

Traffic genereren naar je website

Een tevreden opdrachtgever, spectaculaire actie, interessante vacature of nieuwe blog? Via social media breng je je nieuws dicht bij je bezoekers en zorg je voor meer verkeer naar je website. En als je boodschap sterk of opvallend genoeg is, verspreiden andere gebruikers je bericht ook nog verder.

Net zo sociaal als je klanten

Wat vindt je doelgroep van je nieuwste campagne? Valt een bepaald product in de smaak, of juist niet? Wat missen klanten nog in je assortiment? Een like, retweet, deelactie of reactie is snel gegeven en levert je veel waardevolle informatie op. Bovendien kom je via social media snel in contact met potentiële klanten door een bericht terug te sturen. Je bent tenslotte net zo sociaal als je doelgroep.

tekst van de koning │ Floraweg 85 │ 2371 AN Roelofarendsveen │ 06-19 53 80 32

Contact